Za kreację kampanii wspierającej sprzedaż odpowiedzialna jest agencja Max Arpp.
Nowe, zapachowe Always Fresh stworzone zostały dla wszystkich kobiet, które „w te dni” chcą nie tylko zapewnienia maksymalnej ochrony i komfortu, ale także długotrwałego uczucia świeżości.
Always Fresh to po prostu „Długotrwała ochrona + delikatny świeży zapach”. – mówi Anna Sajkowska, Associate Brand Manager marki Always. – Dostępne są w wariantach Always Ultra Fresh – z siateczką „Dry Weave” oraz Always Ultra Sensitive z delikatną, bawełnianą powłoczką.
Za stronę kreacyjną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych produktów w 28 krajach Azji i Europy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp, która wygrała przetarg ciekawym, wyjątkowo kobiecym i „delikatnie pachnącym” visualem. Agencja przygotowała reklamy prasowe oraz niekonwencjonalne - zapachowe materiały BTL.












