Nowe Always Fresh już na rynku

W październiku 2006 Procter & Gamble Operations Polska wprowadza na rynek dwa nowe produkty: podpaski Always Ultra Fresh i Always Ultra Sensitive Fresh.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Za kreację kampanii wspierającej sprzedaż odpowiedzialna jest agencja Max Arpp.

Nowe, zapachowe Always Fresh stworzone zostały dla wszystkich kobiet, które „w te dni” chcą nie tylko zapewnienia maksymalnej ochrony i komfortu, ale także długotrwałego uczucia świeżości.

Always Fresh to po prostu „Długotrwała ochrona + delikatny świeży zapach”.  – mówi Anna Sajkowska, Associate Brand Manager marki Always. – Dostępne są w wariantach Always Ultra Fresh – z siateczką „Dry Weave” oraz Always Ultra Sensitive z delikatną, bawełnianą powłoczką.

Za stronę kreacyjną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych produktów w 28 krajach Azji i Europy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp, która wygrała przetarg ciekawym, wyjątkowo kobiecym i „delikatnie pachnącym” visualem. Agencja przygotowała reklamy prasowe oraz niekonwencjonalne - zapachowe materiały BTL.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"