Nowe Konsorcjum Wydawnicze

Wydawnictwo Business Press i Dziennikarska Agencja Wydawnicza Mediapolis podpisały umowę zawiązującą konsorcjum

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Business Press Sp. z o.o. i Dziennikarska Agencja Wydawnicza Mediapolis Sp. z o.o., podpisały umowę zawiązującą konsorcjum, które będzie zajmować się wydawaniem prasy branżowej i korporacyjnej. To pierwsza i największa tego typu inicjatywa na rynku prasy korporacyjnej w Polsce. Publikacje konsorcjum ma trafiać bezpośrednio do zdefiniowanych grup odbiorców, oferując wysoką jakość merytoryczną i atrakcyjną ofertę reklamową. (więcej poniżej)

Wydawnictwa zdecydowały o stworzeniu wspólnego portfolio. Celem konsorcjum jest wydawanie czasopism branżowych i specjalistycznych, korporacyjnych dla klientów zewnętrznych firm i korporacyjnych dla pracowników firm.

"Obserwujemy i szczegółowo analizujemy światowe trendy w tej dziedzinie oraz potrzeby klientów" - mówi Ewa Piechna-Pietrzyk, dyrektor generalny Business Press. "Boom w sektorze BTL, gwarantujący wysoką efektywność kampanii promocyjnych przekładamy na rynek wydawniczy i oferujemy 100% dotarcia do wyznaczonej grupy celowej. Jednocześnie opracowaliśmy autorski program finansowania tego rodzaju publikacji, gwarantujący powodzenie przedsięwzięcia".

"Nasz alians strategiczny stworzy nową jakość na rynku prasy korporacyjnej" - stwierdza Krzysztof Urbanowicz, prezes Mediapolis. "Żadna inna firma w Polsce nie będzie w stanie zaoferować tak szerokiej gamy usług wydawniczych, reklamowych i promocyjnych jak nasze konsorcjum. Firmy, które chcą wydawać gazety, np. dla swoich klientów, będą teraz płacić mniej za produkt, o którym mogli marzyć dotychczas tylko giganci".

Business Press jest wydawcą miesięcznika "Businessman Magazine", raportów branżowych raportów specjalnych m.in. "Rynek Reklamy", "Logistyka", "Nowoczesne Technologie", dwumiesięcznika "Projekt - Dom i Biuro" oraz tytułów korporacyjnych: "Kaleidoscope", "InterCity", "Vis-Avis". Łączny nakład czasopism wydawanych przez Business Press wynosi ok. 130.000 egz. miesięcznie.

Dziennikarska Agencja Mediapolis stworzyła ponad 30 projektów różnych produktów prasowych, w tym 20 gazet firmowych, m.in. dla Telekomunikacji Polskiej, PKN Orlen, PZU, ABB, Raiffeisen Bank. Łączny nakład czasopism wydawanych przez Mediapolis wynosi ok. 110.000 egz. miesięcznie. Równolegle, w studio graficznym Mediapolis powstały projekty sześciu dzienników, w tym "Kuriera Lubelskiego" (2002), "Dziennika Zachodniego" - trzeciego dziennika w Polsce (2001) i "Nowej Trybuny Opolskiej" (2000). Mediapolis współpracuje na stale z partnerami z Francji i z USA, eksportując do tych krajów m. in. infografikę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online