Nowe lodówki w telewizji

W telewizji ruszyła kampania sponsoringowa promująca nowe lodówki marki Amica. Jej podstawowym celem jest przekazanie informacji o tym, że w ofercie pojawił się nowy produkt. W krótkim billboardzie sponsorskim pojawia się informacja o wyjątkowej efektywności energetycznej urządzenia, która pozwala zaoszczędzić aż do 40% energii elektrycznej w stosunku do klasy A.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Krótka opowieść zaczyna się we wnętrzu lodówki, gdzie widać doskonale schłodzone produkty, które przyciągają wzrok swoją świeżością. Kamera stopniowo się oddala, drzwi lodówki zamykają i widać wyświetlacz LED z możliwością regulacji temperatury wewnątrz chłodziarki i wewnątrz zamrażarki. Kolejne ujęcie prezentuje lodówkę w całej okazałości, a delikatne odbicia światła podkreślają szklaną taflę znajdującą się na drzwiach chłodziarki i zamrażarki.

Wprowadzenie nowych lodówek na rynek AGD jest kolejnym etapem budowania skojarzeń z marką Amica, które zmieniają jej postrzeganie w oczach konsumenta i partnera handlowego. Billboard sponsorski został zrealizowany w czarnej tonacji kolorystycznej, którą konsumenci doskonale znają ze spotu promującego piekarniki z linii Integra Smart, w którym zagrała Agnieszka Radwańska.

Kampania sponsoringowa potrwa tam przez cały sezon letni. Billboardy Amiki będą się pojawiały w lipcu przy prognozie pogody ok. godz. 20.00 w TVP1, a w sierpniu ok. 19.20 w TVN. Działania w telewizji są uzupełnione intensywną kampanią w Internecie. Amica WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"