Nowe narzędzia od Google dla twórców aplikacji

Universal App Campaigns, Mobile App Install Campaign Attribution i nowe narzędzia na platformie AdMob to rozwiązania, które Google proponuje twórcom aplikacji mobilnych. - Chcemy dać deweloperom swobodę w tworzeniu i ulepszaniu ich programów - podkreśla Jonathan Alferness z Google.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Nowe narzędzia od Google dla twórców aplikacji

W komunikacie Google zwraca uwagę, że dla twórców aplikacji mobilnych jednym z najważniejszych źródeł przychodów wciąż pozostają reklamy. Dlatego postanowił w jeszcze większym stopniu niż dotąd ułatwić deweloperom promowanie ich produktów i przyciągnąć do siebie nowych reklamodawców.

Google przedstawił Universal App Campaigns - narzędzie pozwalające reklamodawcom i markom na dotarcie do użytkowników jednocześnie na takich platformach jak Google Search, AdMob, Google Display Network, YouTube i Google Play przy użyciu jednego typu kampanii. Google zapewnia, że w nowym systemie wystarczy podać treść reklamy, grupę odbiorców oraz kwotę przeznaczą na kampanię. Resztą w automatyczny sposób ma się zająć system.

- W nowym rozwiązaniu chodzi przede wszystkim o to, by automatycznie zoptymalizować reklamy i zapewnić jak najszersze ich dotarcie do odbiorców - podkreśla w komunikacie Jonathan Alferness, dyrektor Google ds. reklamy mobilnej. - Dzięki temu deweloperzy aplikacji mogą zająć się ich tworzeniem i ulepszaniem zamiast tracić czas na obsługę reklam.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-zapowiada-projekt-brillo-ulepszone-android-wear-oraz-google-now ##

grafika

Kolejnym narzędziem zapowiedzianym przez Google jest Mobile App Install Campaign Attribution. Pozwala ono na szeroką analizę odbioru aplikacji i reklam w poszczególnych sieciach, a także śledzenie szczegółowych statystyk. Umożliwia również ocenę efektywności i precyzyjne pomiary pomiędzy różnymi platformami w programie AdWords.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-wprowadzi-nowe-oznaczenia-wiekowe-aplikacji-twitch-usuwa-gry-dla-doroslych ##

grafika

Zmiany zostały też wprowadzone na platformie AdMob. Deweloperom oddano do dyspozycji narzędzia pozwalające na tworzenie list użytkowników i ocenę ich zachowań podczas korzystania z konkretnych aplikacji. Jednym z nich jest możliwość prezentowanie określonym grupom użytkowników poszczególnych reklam lub ukrywania ich w wypadku odbiorców wykupujących dostęp premium do programu. Nowością jest dodanie do AdMob 15 nowych partnerów, wśród których znalazł się Tencent, jedna z największych sieci reklamy mobilnej w Chinach.

grafika

Google zapowiada, że udostępni wymienione narzędzia szerokiej grupie odbiorców w nadchodzących miesiącach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"