Nowe oblicze Fa

"How Fa will you go?" - pod tym hasłem kryje się nowy wizerunek Fa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"How Fa will you go?" - pod tym hasłem kryje się nowy wizerunek Fa. Główne przesłanie marki - "Zobacz na co Cię stać" - najlepiej oddaje jej aktywny, szalony i bardzo nowoczesny charakter. Fa pomaga nam przełamywać bariery, zarówno te wewnątrz nas i jak w otaczającym nas świecie. Nowe oblicze Fa to także zmieniony asortyment żeli pod prysznic, dezodorantów w sprayu i w sztyfcie.

Fa jest największą i najbardziej międzynarodową marką spośród kosmetyków, znajdujących się w portfolio firmy Henkel. Stworzona przed półwieczem, dziś znana jest w 130 krajach, na pięciu kontynentach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące