Nowe osoby w dziale reklamy 'Top Gear'

Do działu reklamy powstającego magazynu motoryzacyjnego "Top Gear"(Hachette Philipacchi Burda Polska) dołączyli: Agnieszka Gronowska,która objęła stanowisko senior account executive i MikołajZygmuntowicz, który będzie pracował jako junior account executive.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Gronowska zatrudniona była wcześniej m.in. w  G+J Polska wdziale reklamy miesięcznika "Focus" oraz w wydawnictwie JMGMagazine Publishing Company w dziale reklamy miesięcznika "CKM".Ukończyła filologię polską na UMCS w Lublinie.

Zygmuntowicz ostatnio pracował w firmie Positive Design nastanowisku project manager.Ukończył Wyższą Szkołę Turystyki i Rekreacji im. Orłowicza wWarszawie.

Działem reklamy miesięcznika "Top Gear" kieruje JanuszJędrzejczak.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji