Nowe „Pomysły na… Chrupiące kąski” wsparte kampanią

Do sprzedaży trafiły trzy nowe wersje „Pomysłu na… Chrupiące kąski” marki Winiary. Towarzyszy temu kampania reklamowa, którą przygotowały firmy Legend Group, MEC, Point4Art i FireFly.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe wersje „Pomysłu na… Chrupiące kąski”, które od 10 stycznia są dostępne w sprzedaży, to „Pomysł na... Chrupiące kąski klasyczne” z dipem czosnkowym, „Pomysł na.. Chrupiące kąski pikantne skrzydełka” z dipem barbeque oraz „Pomysł na.. Chrupiące kąski czosnkowo-ziołowe” z dipem słodko-kwaśnym.

grafika

Kampania reklamująca te produkty jest utrzymana w podobnej stylistyce jak ich opakowania: pokazuje apetyczne zastosowania „Pomysłów”. Taka kreacja ma przyciągać uwagę odbiorców.

grafika

Akcja reklamowa od połowy lutego obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), internet, prasę (magazyny konsumenckie i handlowe) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kampanię telewizyjną przygotowały agencja reklamowa Legend Group (kreacja) i dom mediowy MEC (zakup mediów), za materiały POS odpowiada agencja Point4Art, a za działania w internecie – agencja FireFly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?