Nowe projekty Infinity Group

Infinity Group zrealizowała cztery nowe projekty: dla firm z branży finansowej, motoryzacyjnej oraz z segmentu sport-lifestyle.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Firma rozpoczęła współpracę z kolejną instytucją finansową, CitiFinancial i wdrożyła projekty dla Citibank Handlowy oraz marek Castrol i Puma.

Sukcesy Infinity Group w branży finansowej podkreślają zdobyte wcześniej doświadczenia i kompetencje w prowadzeniu projektów marketingu interaktywnego dla tego segmentu rynku.  W ramach współpracy z Citibank Handlowy firma zaprojektowała i stworzyła prezentację multimedialną poświęconą systemowi bankowości elektronicznej CitiDirect. Prezentacja jest adresowana do klientów korporacyjnych Citibank Handlowy.

Drugi z projektów wiąże się z nowo podjętą współpracą z CitiFinancial, pionem Banku Handlowego W Warszawie SA. CitiFinancial oferuje klientom indywidualnym pożyczkę gotówkową, hipoteczną oraz pożyczkę na konsolidację innych kredytów i pożyczek. W pierwszym etapie współpracy powstał nowy serwis Citifinancial pod adresem www.citifinancial.pl. Główny nacisk położono w nim na ekspozycję oferty oraz możliwości złożenia wniosku o pożyczkę on-line. Serwis zawiera także narzędzia ułatwiające klientom CitiFinancial podejmowanie decyzji o skorzystaniu z usług i produktów finansowych. Zaprojektowane narzędzia, dostępne w formie graficznych kalkulatorów, pomagają wyliczać parametry potencjalnych pożyczek oraz sprawdzać, o ile można obniżyć miesięczne raty, korzystając z usługi konsolidacji. Zrealizowany projekt został pozytywnie oceniony przez CitiFinancial.

Infinity Group zrealizowała również kolejne projekty integrujące w ramach jednej akcji promocyjnej zróżnicowane kanały komunikacji z odbiorcami, w tym komunikację mobilną. Jesienią Infinity Group wspólnie z firmą Arteria współorganizowała dla marki Puma konkurs „Kolejny powód, by podejść bliżej”. Ogólnopolska akcja promowała wody toaletowe dla kobiet i mężczyzn. Wkład firmy polegał na zabezpieczeniu działań mobilnych w konkursie, obsłudze codziennych zgłoszeń SMS od uczestników konkursu oraz losowaniu zwycięzców. W podobnym zakresie Infinity Group wspomagała także obsługę działań mobilnych w konkursie organizowanym dla marki Castrol, który promował sprzedaż olejów silnikowych. Jarosław Antychowicz, odpowiedzialny w Infinity Group za sprzedaż rozwiązań i usług, podsumowuje ostatnie projekty: „Bardzo istotna w naszych ostatnich dokonaniach jest dywersyfikacja charakteru realizowanych prac. Konsultując się z Klientami, podkreślamy nasze ukierunkowanie na kompleksową obsługę działań marketingu interaktywnego i mobilnego oraz wsparcie technologiczne, które możemy zaoferować. W praktyce dajemy możliwość integracji – w zależności od typu projektu i konkretnych oczekiwań – różnych dostępnych obecnie kanałów komunikowania się i narzędzi marketingowych. Ostatnie nasze projekty dość dobrze oddają obraz zarówno naszej specjalizacji, jak i całościowego podejścia do obsługi procesów marketingowych naszych Klientów.” - czytamy w komunikacie.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"