Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą

Do sprzedaży na całym świecie trafiły nowe puszki piwa Heineken (Grupa Żywiec).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą

Podczas projektowania nowej puszki postawiono na design i nowoczesność, przełamując dotychczas utarte schematy myślenia o opakowaniach piwnych, na których zazwyczaj odzwierciedla się etykiety z wersji butelkowych. Jak podano w komunikacie, projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić  się na sklepowej półce. Intensywną zieleń zestawiono z matową powierzchnią opakowania. Kolor zielony w połączeniu z dużą gwiazdą mają odzwierciedlać świeżość i orzeźwienie.

- Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów - mówi Marcin Drożyński, kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. - Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości - dodaje.

Grupa Żywiec nie poinformowała, która firma jest autorem nowego designu opakowań Heinekena. Projekt powstał na poziomie globalnym. Zmiana opakowań marki nie będzie komunikowana kampanią w mediach.

Latem w sprzedaży pojawiło się piwo Heineken w limitowanej serii puszek, na których umieszczono wizerunek Jerzego Dudka, ambasadora marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"