Nowy spot Plusa pokazuje, że światłowód to coś więcej niż szybki internet – to narzędzie, które otwiera drzwi do nauki w nowoczesny sposób.
Kampania obejmuje telewizję, działania online oraz formaty DOOH i OOH. Jej uzupełnieniem są materiały przygotowane z myślą o odbiorcach w różnych regionach Polski – dzięki geotargetowaniu komunikacja nabiera lokalnego charakteru.

W kampanii wykorzystane zostały gwary oraz odniesienia do miejsc bliskim mieszkańcom, takich jak w przypadku "Jo! Tu je Plus Światłowód" na Kaszubach, "Łączy więcej niż 100 mostów – Plus Światłowód tu jest" we Wrocławiu czy "W zasięgu puszczy i Plus Światłowód" w Białymstoku.
Dodatkowo, w mediach społecznościowych pojawią się krótkie filmiki, których bohaterowie odpowiadają na pytanie "Czego nauczył*ś się dzięki Światłowodowi Plusa?".
Za kreację odpowiada Agencja Freundschaft.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo











