Nowe serwisy K2

W kwietniu zespół K2 uruchomił trzy serwisy internetowe dla firm reprezentujących zupełnie różne branże.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie pierwszy z nich to stworzony w ramach stałej współpracy z firmą Coca-Cola Poland Services, nowy serwis korporacyjny. Jest on kompendium wiedzy na temat tej najbardziej rozpoznawalnej marki świata oraz zawiera  informacje m.in. na temat historii marki,  produktów firmy oraz prezentuje różne ciekawostki, w tym np. przepisy kulinarne wykorzystujące napoje Coca-Coli. W serwisie znajduje się również Centrum Prasowe, w którym dziennikarze uzyskają wiedzę nt. najnowszych wydarzeń w firmie (baza informacji prasowych) oraz znajdą zdjęcia produktów firmy dostępnych w Polsce.

Drugim z zakończonych projektów jest nowa odsłona serwisu MTV. Celem serwisu jest dostarczanie internautom wszelkich bieżących informacji na temat wydarzeń ze świata muzyki i filmu.

W ramach strategii e-marketingowej lidera zakładów sportowych online, firmy SportingBet.com, zespół K2 przygotował serwis Gramy razem! Jest on poświęcony jednemu z czołowych zawodników piłkarskiej reprezentacji Polski, Tomaszowi Frankowskiemu.

- Uruchomione w ostatnim czasie witryny są dowodem na to, że K2 potrafi w krótkim czasie realizować funkcjonalne, a zarazem kreatywne projekty dla najbardziej wymagających klientów. „Powodzenie prowadzonych projektów zawdzięczamy m.in. pracy w zespołach wyspecjalizowanych w danej branży oraz sprawnemu zarządzaniu zasobami produkcyjnymi liczącymi ponad 70 osób.” – podsumowuje Tomasz Tomczyk, Dyrektor Działu Obsługi Klienta.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii