Koncept franczyzowy Carrefour jest skuteczny oraz dostosowany do oczekiwań klientów, dlatego wielu z nich nie poprzestaje na jednym sklepie, np. jeden z warszawskich franczyzobiorców otworzył w maju już swój siódmy sklep franczyzowy w ramach sieci. Nowa placówka mieści się na warszawskiej Pradze, przy ulicy Majdańskiej 9. Współpracę z Carrefour Polska rozpoczął on w 2010 roku, gdy otworzył swój pierwszy sklep pod logo Carrefour Express w Warszawie. Od tego czasu otworzył jeszcze 6 kolejnych placówek. Franczyza z Carrefour daje mu możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć rentowność jego sklepów.
Oprócz nowego sklepu na warszawskiej Pradze powstało także 13 nowych placówek w różnych regionach kraju. W ubiegłym miesiącu sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Krakowie, Kielcach, Sandomierzu oraz na popularnym sopockim Monciaku. Warto dodać, że w samej tylko Warszawie w maju otworzono 4 nowe sklepy franczyzowe należące do sieci Carrefour Express.

– Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi odpowiednie narzędzia oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie prowadzenie sklepu – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska. Firma oferuje swoim partnerom współpracę opartą na kompetencji, uczciwości i odpowiedzialności. Doceniają to właściciele sklepów, którzy przystąpili do sieci – dlatego wielu z nich nie poprzestało na jednej placówce.
Carrefour Polska oferuje dwa koncepty franczyzowe: Carrefour Express minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich oraz Carrefour Express convenience przeznaczony dla lokalizacji w dużych miastach. Firma posiada także propozycję współpracy dla właścicieli małych sklepów (o powierzchni <100 m²) w małych miastach i na terenach wiejskich – jest nią Globi. Sklepy te mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m², zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m². Sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Carrefour posiada także propozycję współpracy dla właścicieli sklepów o powierzchni mniejszej niż 100 m2 z małych miejscowości i terenów wiejskich – jest nią Globi. Właścicielom takich sklepów firma zapewnia wizualizację sklepu, wsparcie logistyczne, a także doradztwo opiekuna regionalnego. Sklepy Globi mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express. Obecnie w Polsce działa już ok 350 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.

Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.












