Nowe soki true fruits są rozlewane do butelek bez pasteryzacji, dzięki czemu zachowane zostają wszystkie witaminy i składniki odżywcze owoców. Ponadto są produkowane bez dodatku koncentratów, cukru, wody, konserwantów, barwników czy stabilizatorów.
Soki true fruits są dostępne na niemieckim rynku detalicznym w trzech smakach: pomarańczowo-truskawkowym, jabłkowo-gruszkowo-malinowym oraz jabłkowo-kiwi. Jedyny ozdobnik butelek stanowi druk ceramiczny w postaci stylizowanego plastra pomarańczy, pojedynczej kropli oraz słów „freshly squeezed juice” [świeżo wyciskany sok], pod którymi są wymienione owoce zawarte w danym soku.

O-I rozpoczęło globalną kampanię marketingową "Glass Is Life", poprzez którą chce wpływać na przedstawicieli branży spożywczej w zakresie wyboru opakowań, uświadamiając im zalety szkła. Akcja wspierana jest przez „ambasadorów szkła” z całego świata, do których należy m.in. Nicolas Lecloux z firmy true fruits.











