Nowi dyrektorzy sprzedaży w ARBOinteractive Polska

ARBOinteractive Polska: Aleksandra Ośko objęła stanowiskokierownika sprzedaży międzynarodowej, Robert Olszewski - dyrektorasprzedaży ARBOinteractive Polska, zaś Konrad Spoczyński - dyrektorasprzedaży LogicSearch.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie stanowisko kierownika sprzedażymiędzynarodowej utworzono w celu intensyfikacji sprzedażyeuropejskich portfolio ARBOinteractive AG. Aleksandra Ośkopozyskiwać będzie klientów międzynarodowych, a także odpowiadać zaplanowanie i koordynację kampanii na witrynach zagranicznych,targetowanych zarówno na polskich, jak i na obcojęzycznychużytkowników.

ARBOinteractive zamierza wykorzystać efekt synergii także narynku lokalnym. Od początku września za przygotowywaniekompleksowych ofert, integrujących działania poszczególnychpodmiotów ARBOinteractive Polska odpowiada Robert Olszewski. Jegozadaniem jest również pozyskiwanie klientów zainteresowanychcałościowymi kampaniami online (kreacja, monitoring, planowanie irealizacja kampanii banerowych, SEM/SEO).

Trzecim obszarem wzmocnionym od września w ARBOinteractivePolska jest sprzedaż kampanii w wyszukiwarkach. Konrad Spoczyński,nowy dyrektor sprzedaży LogicSearch, ma za zadanie zaznaczyćobecność firmy na rynku oraz wypromować jej ofertę wśródpotencjalnych klientów.

Aleksandra Ośko w latach 2004 - 2006 zajmowała stanowiskokoordynatora w Studenckim Forum Business Centre Club orazAkademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości (AIP Consulting). Od2006 roku pracowała jako business development manager pozyskującnowych klientów dla agencji E-Graphics z grupy TBWA\ GroupPoland.

Robert Olszewski przeszedł do ARBOinteractive Polska z firmyClickAd, gdzie od 2006 r. kierował działem planowania, monitoringuoraz zakupu Internetu. Wcześniej zajmował się planowaniem Internetuw ClickAdzie oraz CR Media.

Konrad Spoczyński od 2003 roku związany jest z ARBOmedia Polska,gdzie nadzorował sprzedaż i realizacje kampanii crossmediowych iambientowych. Przechodząc koleje etapy kariery - od młodszegohandlowca, poprzez kierownika sprzedaży, dodatkowo zajmował sięplanowaniem i obsługą wszelkich niestandardowych akcjireklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały