Agencja RPR Group prowadzi kompleksową obsługę PR dla nowej linii produktów Fa koncernu Henkel. Podpisana w wyniku wygranego przetargu półroczna umowa zakłada realizację intensywnych relacji mediowych, w tym imprezy specjalnej dla dziennikarzy oraz konkursów prasowych. Przewidziano szeroko zakrojoną wysyłkę informacji prasowych do mediów kobiecych, centralnych i regionalnych. Marka Fa, która od prawie pół wieku jest jedną z wiodących globalnych marek w segmencie higieny osobistej, odświeża swój wizerunek pod wiodącym hasłem "How Fa will you go" (w wersji polskiej "Zobacz na co Cię stać"). W nowej linii, skierowanej przede wszystkim do młodego kosumenta, pojawią się żele oraz dezodoranty w sprayu i sztyfcie.
"Obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów PR-em produktowym. Wzrasta zapotrzebowanie na organizację niebanalnych, o wymiarze artystycznym imprez dla przedstawicieli mediów." - uważa Beata Paczyńska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju RPR Group. To kolejna współpraca agencji z tym samym klientem. W zeszłym roku agencja zrealizowała imprezę dla dziennikarzy "Kolorowy zawrót głowy", promującą nową farbę do włosów Palette Deluxe.

Wcześniej agencja przedłużyła umowę na obsługę PR z Echo Investment. Ostatnio do grona klientów dołączyła również firma Wienerberger. Obie firmy z branży budowlanej podpisały umowy na kompleksową obsługę w zakresie relacji mediowych, które obejmują wysyłkę informacji prasowych, organizację konferencji oraz imprez specjalnych dla dzienikarzy.











