Nowi klienci PRIME PR

Agencja PRIME PR pozyskała dwóch kolejnych klientów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma odpowiadać będzie za kompleksową obsługę public relations NZOZ Feniks, zespołu poradni oferujących pełną obsługę psychologiczno-psychiatryczną. Współpracę z PRIME PR rozpoczął także portal branży turystycznej Travello.pl.

Część kampanii dla NZOZ Feniks stanowić będą działania na rzecz zmiany stereotypu psychologa i psychiatry. Prime PR przygotuje tożsamość dla marki NZOZ Feniks, a także prowadzić będzie działania w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

- Zbudowanie od podstaw wizerunku tak specyficznej i specjalistycznej marki jak NZOZ Feniks pociąga za sobą dużą odpowiedzialność społeczną - mówi Marcin Tutaj, Managing Director PRIME PR - Przełamywanie stereotypów i wpływanie na poziom świadomości opinii społecznej w tak istotnej sferze jak zdrowie psychiczne, to nie lada wyzwanie dla naszego zespołu.

Portal Travello.pl powierzył PRIME PR obsługe komunikacyjną projektu "Sylwester z Travello 2004/05". Działania PR dla tego przedsięwzięcia mają na celu zwiększenie świadomości marki portalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji