KONTENT
- Bieżące informacje dostarczamy w dynamiczny, atrakcyjny wizualnie, a przede wszystkim, przyjazny użytkownikowi sposób – podkreśla Paulina Górska, Wicedyrektor Działu Video Grupy WP. – Najważniejsze wiadomości widoczne są w układzie modułowym. Dzielimy je na sekcje i programy, co maksymalnie ułatwia przeglądanie i wyszukanie treści. WP.TV to nowoczesna platforma z newsowymi i rozrywkowymi materiałami wideo, do której codziennie trafia kilkadziesiąt nowych klipów – dodaje.
W nowym serwisie WP.TV postawiono na treści o zróżnicowanej tematyce – informacyjne, lifestylowe, biznesowe, sportowe. Większość materiałów dostępnych w WP.TV publikowana jest też w serwisach Grupy WP. To m.in. informacyjne formaty cyklu #dziejesie…, realizowane w Studio TV czy reportaże tworzone przez zespoły redakcyjno-producenckie GWP. Nie brakuje tu też własnych serii WP.TV, jak Pixel, czy Specjalista Radzi. Docelowo w ramach witryny prezentowanych będzie 20 formatów autorskich Grupy WP – osiem w cyklu codziennym i dwanaście w tygodniowym.

ZMIANY WIZUALNE
Modułowym układem, kategoryzacją informacji i dużą typografią WP.TV nawiązuje do strony głównej Wirtualnej Polski.
- Dbamy o spójność produktów w naszym portfolio, ponieważ chcemy budować jednolite doświadczenie użytkowników w obrębie Grupy WP. Tak, by nasi odbiorcy nie mieli problemu z nawigacją, identyfikacją marki i odnalezieniem się w konkretnym serwisie – podkreśla Adam Plona, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Grupie WP. – Ta jednolitość nie jest przy tym dla nas synonimem braku tożsamości i charakteru. Właśnie dlatego WP.TV bez kompleksów używa koloru do oznaczania kategorii, sekcji i programów. Między innymi dzięki temu zabiegowi layout odświeżonej WP.TV jest mocny i wyrazisty.
Cały redesign serwisu ukierunkowany został na zwiększenie zaangażowania użytkownika, a także częstotliwości jego świadomej interakcji z produktem i eksponowaną przy nim reklamą. – Wideo w internecie daje marketerom ogromne możliwości. Odpowiedzią na ich rosnące zainteresowanie jest całkowicie odmieniona wersja WP.TV. W tej odsłonie wyodrębniliśmy np. nowe, dedykowane obszary reklamowe, wprowadziliśmy też interaktywne formy reklamowe wideo, m.in. branding playera czy sponsoring formatów wideo – dodaje Paulina Górska.

*za: badanie Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2014 r.
dostarczył
infoWire.pl











