Nowoczesne rozwiązania dla wymagających klientów - kampania marketingowa Cash Management w Banku BGŻ

Dzisiaj w Banku BGŻ rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż produktów z zakresu Cash Management skierowanych do klientów instytucjonalnych, w szczególności z sektora MSP. Kampania potrwa do 30 czerwca 2010 r., a jej celem jest, z jednej strony aktywizacja sprzedaży produktów bankowości transakcyjnej (Cash Management), z drugiej zaś - zaakcentowanie wysokiej jakości i kompleksowości obsługi w Banku BGŻ. Kampania marketingowa wykorzystuje motyw Pana Tadeusza – Profesjonalnego Doradcy - pasjonata liczb, liczenia i rozwiązywania problemów matematycznych już od pierwszych chwil swojego życia. Mimo wielu pomysłów na życie, Pan Tadeusz wybiera drogę doradcy w Banku BGŻ i pomaga firmom lepiej i efektywniej zarządzać finansami, perfekcyjnie wykorzystując swoje zdolności.- Kampania „Pan Tadeusz” jest dużym przedsięwzięciem marketingowym, obejmującym szeroki pakiet działań sprzedażowo-marketingowo-produktowych – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. To pierwszy etap kampanii, promujący Cash Management. W późniejszym czasie będziemy kontynuować kampanię w innych obszarach produktowych – dodała Małgorzata Wagner.– Dzięki kampanii chcemy pokazać, że Bank BGŻ ma kompleksowe i innowacyjne produkty dla klientów instytucjonalnych, a naszym niewątpliwym atutem jest profesjonalny doradca klienta – powiedziała Dorota Tomaszewska, dyrektor zarządzający ds. produktów. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Kompleksowe rozwiązania dla wymagających klientów” i właśnie na tym przekazie chcemy budować wizerunek Banku w tej grupie klientów– dodała Dorota Tomaszewska. Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na Internecie i prasie. Zakłada także bezpośrednie działania lokalne (spotkania biznesowe, konferencje). Przekaz będzie wsparty filmem wizerunkowym o Panu Tadeuszu – profesjonalnym doradcy klienta instytucjonalnego w Banku BGŻ.  Film jest dostępny na www.kimjestpantadeusz.plZa pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cash Management (Bankowość Transakcyjna) w Banku BGŻ to zestaw komplementarnych produktów i usług dla klientów instytucjonalnych, który:- optymalizuje zarządzanie środkami finansowymi i płynnością- zapewnia lepszą kontrolę i monitoring płatności- ogranicza koszty poprzez automatyzację procesów.

Do zakresu usług bankowości transakcyjnej w Banku BGŻ należą: • obsługa podstawowej działalności bieżącej (rachunki bieżące, pomocnicze, w PLN i walutach, rozwiązania Pakietowe dla sektora MSP oraz Agro)• zarządzanie płatnościami i rozliczeniami (płatności krajowe, w tym płatności z tytułu składek do ZUS i płatności podatkowe do US, płatności zagraniczne, zlecenia stałe, karty debetowe oraz karty z odroczonym terminem płatności)• obsługa gotówkowa (wpłaty i wypłaty otwarte oraz zamknięte, konwojowanie, rozmiana gotówki)• zarządzanie płynnością (lokaty terminowe i progresywne w PLN i walutach, automatyczna lokata over-night, rachunek lokacyjny Biznes Eskalacja, konsolidacja środków)• bankowość elektroniczna (eBGŻ Firma oraz Home Banking, TeleBGŻ, wyciągi elektroniczne)• zarządzanie należnościami (Identyfikacja Płatnika IDEN)

Profesjonalni doradcy w Banku BGŻ tak dobierają rozwiązania z obszaru bankowości transakcyjnej, by zapewnić klientowi najbardziej efektywne zarządzanie Firmą i jej środkami.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online