Nowoczesny CRM w Banku BGŻ

Od początku 2013 roku cała sieć Banku BGŻ , 4 tysiące doradców w 400 oddziałach w całej Polsce, korzysta z systemu CRM (ang. Customer Relationship Management) wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami. Korzystanie z tego narzędzia  w przyszłości pozwoli na budowania długotrwałych relacji z klientami i zdecydowanie zwiększy ich zadowolenie z usług banku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

System CRM w Banku BGŻ jest jednym z najnowocześniejszych rozwiązań na rynku. Dzięki niemu procesy związane z obsługą klientów mogą być realizowane efektywniej i sprawniej. Umożliwia to gromadzenie dużej ilości informacji o kliencie w jednym systemie. Nadrzędną korzyścią oczekiwaną po nowej funkcjonalności są bliskie, długotrwałe i obustronnie korzystne relacje z klientami, zarówno obecnymi jak i przyszłymi.– Dzięki znacznie większej automatyzacji procesów kampanijnych w CRM, możemy prowadzić więcej  bardziej spersonalizowanych akcji marketingowych. W konsekwencji oferta kierowana do każdego klienta jest możliwie najlepiej dobrana do jego potrzeb i możliwości – powiedział Dariusz Żurakowski, dyrektor Departamentu Business Intelligence w Banku BGŻ. Dostarczenie tak szerokiej funkcjonalności i udane jej wdrożenie w ciągu niecałego roku było wielkim wyzwaniem. Dzisiaj możemy  pochwalić się sukcesem i czerpać korzyści z wdrożonego systemu. Nie osiadamy jednak na laurach i już planujemy dalszy rozwój systemu w kolejnych latach –  dodał D. Żurakowski.

Przygotowanie i planowanie projektu rozpoczęło się w 2010 roku. Sam projekt ruszył pod koniec listopada 2011 roku. Głównymi partnerami wdrożenia były firmy Accenture, Pivotal Polska oraz Predictive Solutions. Po stronie integracji i interfejsów zaangażowane były m.in. Infovide Matrix i Softax. Po 8 miesiącach pracy, w sierpniu ruszył pilotaż gotowego rozwiązania w wybranych oddziałach i Centrali . Od początku 2013 roku z systemu korzystać mogą wszystkie jednostki banku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"