Do jego obowiązków należeć będzie wsparcie procesu obsługi kluczowych klientów, koordynacja poszczególnych etapów realizowanych projektów oraz udział w procesach newbusinessowych.
W związku z faktem, że w ciągu ostatniego roku nasza Agencja podjęła współpracę z wieloma nowymi klientami oraz bierze udział w coraz większej ilości przetargów, znacząco powiększyliśmy dział obsługi klienta oraz dział kreatywny. Doświadczenie i kreatywność Filipa mają zapewnić nam zachowanie wypracowanych przez Agencję standardów obsługi klienta, pomimo jej dynamicznego rozwoju i coraz większej liczby realizowanych projektów – powiedział Maciej Zaremba, prezes Soul and Mind Group.
Filip Barański jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ze specjalnością Handel Międzynarodowy. Swoją karierę zawodową rozpoczął w agencji reklamowej GPD, gdzie pracował na stanowisku specjalisty do spraw mediów. Następnie związany był z niemieckim koncernem T-Systems we Frankfurcie nad Menem. Przez ostatnie dwa lata w agencji Just zajmował się obsługą klienta. Obsługiwał takie marki jak Tubądzin, Komfort i Nobiles. Biegle posługuje się dwoma językami: angielskim i niemieckim.












