Nowy album Coldplay promowany w wiatach przystankowych w Warszawie

Warner Music Poland promuje nowy album Coldplay „A Head Full of Dreams” na nośnikach premium citylight AMS w wybranych wiatach przystankowych w Warszawie, na których zawisły winyle i płyty brytyjskiego zespołu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii nowej płyty Coldplay gablota wiaty przystankowej została zaaranżowana w taki sposób, aby przypominała witrynę sklepową. Wiszą w niej prawdziwe płyty i okładki, a całość jest bardzo kolorowa i nawiązuje do okładki albumu.

AMS razem z Warner Music Poland zajął się produkcją i realizacją akcji, która potrwa do 30 grudnia br.

grafika

Płyta Coldplay „A Head Full of Dreams” ukazała się 4 grudnia br. To siódmy studyjny album brytyjskiej grupy. Wydawnictwo promuje singiel „Adventure of A Lifetime”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów