Objęła ona stanowisko Art Directora.
Albina Horbaczewska karierę zawodową rozpoczęła na Ukrainie, skąd pochodzi. Po studiach na Politechnice Lwowskiej, na Wydziale Architektury, rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Oktagon, gdzie kolejno pracowała na stanowiskach grafik, designer i Art Director.
W 1999 roku przyjechała do Polski, gdzie rozpoczęła współpracę z firmą Arte Forum Studio i zajęła się projektowaniem witryn, plakatów i wnętrz dla Levi Strauss Polska.W latach 1999 - 2003 pracowała jako Art Director w agencji GSZ Studio specjalizującej się w obsłudze rynku nieruchomości. W tym czasie, zdobywała doświadczenie biorąc udział w tworzeniu kampanii reklamowo - promocyjnych m.in. dla: Hines (budynek Metropolitan), Skanska (budynki Atrium), ING (Złote Tarasy, Holland Park), GTC (Galeria Mokotów). Od 2004 pracowała w IQ Marketing, na stanowisku Art Direktora, gdzie przygotowywała materiały kampanii BTL dla takich klientów jak: Żywiec Trade, Delicje Wedel, Lays, Warner Bros, Velvet, Coca-Cola

W Polymus, głównymi klientami Albiny są Premium Club, oraz Kujawiak. Marka należąca do Grupy Żywiec.











