Nowy cennik

Harvard Business Review Polska od 1 września zmienia cennik reklam.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ceny reklam w HBRP wzrosną o średnio 10%.

Prawostronna kolumna reklamowa w tytule kosztować będzie 27 500 zł (obecnie 25 300 zł), natomiast rozkładówka otwierająca w numerze - 47 000 zł (obecnie 43 000 zł).

Harvard Business Review Polska jest wydawany w średnim nakładzie 5,5 tys. egzemplarzy. Magazyn niemal w całości sprzedaje się w prenumeracie, z czego blisko 90% stanowi prenumerata redakcyjna.

Wydawca uzasadnia jej wprowadzenie bardzo dobrą pozycją rynkową magazynu zarówno wśród czytelników jak i reklamodawców oraz inflacją. Jest to pierwsza podwyżka cen reklam w magazynie od wejścia tytułu na rynek w marcu 2003 r. - mówi Andrzej Karwowski, dyrektor biura reklamy HBRP. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"