Nowy CEO Softhis i kurs w stronę oprogramowania workflow i omnichannel e-commerce

Z początkiem roku stanowisko CEO firmy objął Marcin Nowak, od 10 lat Członek Zarządu Softhis i Dyrektor Handlowy. Łukasz Rzepecki, założyciel i główny udziałowiec krakowskiego software house’u, postanowił skupić się nad rozwojem nowych startupów m.in. Autenti.com - platformy podpisywania umów przez Internet, PasujeMi.pl - modowy marketplace oraz Eventi.pl - serwisu ułatwiającego zamawianie i wystawianie usług przez Internet.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Razem ze zmianami personalnymi, przebudowie ulega oferta handlowa Softhis. Spółka zamierza  koncentrować się na 3 najważniejszych obszarach: rozwoju oprogramowania workflow dla biznesu umożliwiającego automatyzację procesów biznesowych, decyzyjnych, rozwiązań wspierających omnichannel e-commerce oraz tworzenia oprogramowania dedykowanego na zamówienie.

"Potrzeby biznesowe naszych klientów sięgają coraz dalej. Dotyczy to nie tylko zakresu funkcjonalnego naszych produktów i ich wdrożeń. Wymagania rosną także w kategoriach bezpieczeństwa, wydajności i możliwości integracyjnych. Coraz większą rolę w kształtowaniu wymagań odgrywają procesy biznesowe, dążenie do ich automatyzacji i usprawnienia. Chcieliśmy, by znalazło to jak najlepsze odzwierciedlenie w naszej aktualnej ofercie." - stwierdził Nowak, nowy CEO.

Od 10 lat spółka konsekwentnie się rozwija w kierunku zaawansowanych rozwiązań IT (#1 w Polsce w Deloitte Technology Fast 50 2013), a klientom dostarcza szybkowdrażalne narzędzia i niezbędną wiedzę, które razem generują wymierne korzyści finansowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"