Nowy członek zarządu Link4

Elżbieta Wójcik - członek zarządu, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing Link4 TU SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Elżbieta Wójcik dyrektor sprzedaży i marketingu Link4, 19 sierpnia 2003 roku została powołana na stanowisko członka zarządu firmy. Elzbieta Wójcik jest odpowiedzialna za całościową politykę marketingową i sprzedażową Link4.

Elzbieta Wójcik rozpoczęła pracę w Link4 w marcu 2002 na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu. Jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie struktury, procedur sprzedaży oraz strategii marketingowej Link4. Jest współtwórcą sukcesu biznesowego i marketingowego pierwszej firmy oferującej komunikacyjne ubezpieczenia direct w Polsce.

Elżbieta Wójcik jest absolwentką Wydziału Historii Sztuki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Lubelskiej Szkoły Biznesu, gdzie uzyskała dyplom w zakresie zarządzania Universytetu Central Lancashire Preston.

W latach 1993 -1996 pracowała w Master Foods Poland, gdzie m. in. zajmowała stanowisko koordynatora do spraw sprzedaży i marketingu. Następnie objęła funkcję New Business Manager w Raisio Polska Foods.

Od 1997 do 2000 roku piastowała stanowisko Marketing Manager w Tenneco Automotive Europe N.V., gdzie była odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski, Rosji, Ukrainy i Krajów Bałtyckich. Do jej obowiązków należało m. in. przygotowywanie biznes planu, wprowadzanie nowych linii produktowych, wdrażanie europejskiej strategii na rynkach Europy Wschodniej, opracowanie budżetu marketingowego i koordynacja działań PR.

Jako Marketing Manager w Elektrim S.A., w latach 2000 - 2001 była odpowiedzialna za koordynację i wprowadzenie koncepcji marki el dla firm telekomunikacyjnych wchodzących w skład Grupy Elektrim. Do jej obowiązków należało również koordynowanie działań marketingowych Elektrimu i opracowanie zintegrowanej strategii komunikacji internetowej dla spółek wchodzących w skład Grupy Elektrim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska