Nowy departament S4

W związku z wieloma wygranymi przetargami w tym roku agencja reklamowa S4 rozbudowuje swoje struktury.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy departament Research, Strategy & Development, którego szefem jest Michał Stanisz, Wiceprezes Zarządu i współwłaściciel Agencji S4, skupia firmowe działy: Public Relations, New Business i Marketing, za który odpowiada Marta Gajkowska, zajmująca stanowisko New Business & PR Manager oraz Strategia i Badania, pod kierownictwem Marcina Samka – Strategic Planning Managera.

Konkurujemy i wygrywamy z największymi. Przyszedł czas na przyjrzenie się bliżej nam samym, naszym klientom i ich oczekiwaniom i wreszcie na wyznaczenie sobie kierunku – czyli ustalenie, co chcemy dalej robić? Dlatego stworzyliśmy komórkę RS&D – mówi Michał Stanisz. W strukturze już prawie 80-osobowej Agencji ma ona zapewnić szczegółową analizę i badania rynków, tworzenie strategii komunikacyjnej dla klientów oraz odpowiadać za wizerunek, długofalową strategię i rozwój S4.

Pierwszym istotnym projektem zrealizowanym przez departament RS&D było przygotowanie i przeprowadzenie z cenionym  instytutem badawczym IQS and QUANT Group badań satysfakcji klientów S4.

Celem badań było poszerzenie wiedzy Agencji, na temat tego, jak jest postrzegana w oczach klientów – opowiada o powodach podjęcia badań Michał Stanisz, Resaearch, Strategy & Development Director w S4. Teraz S4 wie już, co cenią w niej jej klienci i czym wyróżnia się na tle innych agencji reklamowych, a co najważniejsze zdobyła też gruntowną wiedzę na temat potrzeb klientów – ich oczekiwań i stopnia lojalności. To jednak nie koniec badań prowadzonych przez dział RS&D. Kolejnym krokiem było dokonanie analizy kultury organizacyjnej firmy. Ankiety  i wywiady z pracownikami S4 przeprowadziła wyspecjalizowana firma Transmisja – Grupa Doradczo-Szkoleniowa. Wyniki przyniosły Agencji wiedzę na temat tak istotnych kwestii, jak atmosfera i relacje wewnątrz firmy. Pokazały także, jaka jest Agencja S4 i dokąd zmierza, jakie są jej zasoby, jakie potrzeby mają pracownicy i jakie zmiany powinny być przeprowadzone.

Wyniki tych badań pozwoliły departamentowi RS&D na sprecyzowanie, jakie powinny być dalsze działania firmy. Uzyskane z nich wnioski pozwolą na zaplanowanie długoterminowej strategii dla S4, nad którą trwają właśnie prace, podano  w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+