Skierowany będzie przede wszystkim do Czytelniczek "DZ". To pierwsze w historii "Dziennika Zachodniego" przedsięwzięcie wydawnicze adresowane przede wszystkim do kobiet.Jak wynika z badań, to one stanowią większość wśród osób czytających regularnie "Dziennik Zachodni". Odtąd dodatek "Oczami kobiety" będzie się ukazywał z "Dziennikiem Zachodnim" w każdą ostatnią środę miesiąca.
W pierwszym numerze między innymi rozmowa z psychologiem, reportaż o Magdzie Piekorz, porady kulinarne, moda na karnawał, propozycje ćwiczeń fizycznych, przewodnik kulturalny, plotki z regionu i kraju. Ponadto, w nowym dodatku "Dziennika Zachodniego" znajdą się sposoby na atrakcyjne urządzenie mieszkania, a także zaproszenie do obejrzenia wystawy „Kobiety Bytomia portret nieobojętny”.
Dodatek będzie się składał z 24 stron.Promowany jest w Telewizji Katowice, a także w lokalnych rozgłośniach radiowych. Całość kampanii reklamowej spaja hasło: Spójrz na świat "Oczami kobiety”.












