Zastąpi na tym stanowisku Rafała Krauze, który zdecydował sięodejść z koncernu. Krauze podjął decyzję o założeniu agencjikreatywnej.
Z G+J Krauze związany był od pięciu lat; rozpoczynał jakomarketing brand manager odpowiedzialny za magazyny NationalGeographic i Focus.
Z dniem 1 sierpnia stanowisko dyrektora wydawniczego w segmenciepopularnonaukowym w wydawnictwie G+J obejmie Katarzyna Biegańska.Funkcję tę będzie łączyła z obecnie zajmowanym stanowiskiemdyrektora wydawniczego książek.
Segment popularnonaukowy w wydawnictwie G+J obejmuje następującetytuły: National Geographic, National Geographic Traveler, Focus iFocus Historia.
Katarzyna Biegańska podlega bezpośrednio MałgorzacieWalkowskiej-Geyderowicz, Wydawcy pism popularnonaukowych i książek.Biegańska pracuje w wydawnictwie G+J od maja 2006 roku. Wcześniejpracowała w wydawnictwie Jacek Santorski i sp., gdzie zajmowałastanowisko Dyrektora Wydawniczego.












