Nowy dział marketingu UPS Polska

Amerykańska firma kurierska UPS, która w kwietniu br. przejęła firmę Messenger Service Stolica S.A., ogłosiła nowy skład kadry zarządzającej połączonych spółek.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dyrektorem działu marketingu UPS została Monika Biedrzycka, która pełniła tę samą funkcję w Stolicy. Struktura działu, którym zarządza, jest w trakcie konsolidacji. W przyszłym roku firma będzie działać pod jedną marką - UPS. Szczegóły na temat nowej strategii marketingowej zostaną ogłoszone w ciągu najbliższych tygodni.                  

Stolica współpracowała dotychczas z agencjami reklamowymi TBWA, AT Advertising & Media, ADV.pl, Max Arpp oraz z domem mediowym Media Group.

Obsługę kreatywną UPS sieciowo zapewnia agencja reklamowa McCann Erickson, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Universal McCann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą