Nowy dział w agencji MBridge

Agencja digital marketingu MBridge wprowadza zmiany w strukturze. Dotychczasowy dział Content funkcjonuje teraz jako Content & Creative Strategy, łącząc kompetencje m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy dział w agencji MBridge

Do tej pory w agencji funkcjonował zespół Contentu, jednak kompetencje tego działu, jak i realizowane przez niego zadania, wykraczały poza klasycznie rozumiany content marketing. Wzrost liczby klientów oraz realizowanych projektów skłonił więc MBridge do zmiany jego struktury i od teraz dział funkcjonuje jako Content & Creative Strategy, co precyzyjniej oddaje możliwości i zakres odpowiedzialności zespołu.

W ramach Content & Creative Strategy funkcjonują obecnie 2 piony, które wspólnie realizują projekty dla klientów agencji. Pierwszy z nich to pion SEO Content. Na jego czele stoi Urszula Żupnik (SEO content team leader), która wraz z Kamilą Trojanowską (junior SEO content specialist) koncentruje się na realizacji strategii treści powiązanych z działaniami SEO. 

Drugi z nich to pion Creative, w ramach którego zespół realizuje wsparcie koncepcyjne i kreatywne w kampaniach, komunikację w social media, influencer marketing oraz treści tekstowe i wizualne w najróżniejszych formatach. Ten pion budują Joanna Żelazińska (copywriterka), Aleksandra Adamczyk (która w ramach zmian strukturalnych objęła nowe stanowisko – creative strategy specialist), Marta Ogonowska (content specialist) oraz Paulina Peryt-Włudarska (graphic designer). Z kolei nowo utworzone stanowisko graphic designer Paulina Peryt-Włudarska.

W ramach nowej struktury, Aleksandra Adamczyk obejmuje rolę creative strategy specialist. Nowe stanowisko znacznie poszerza obszar odpowiedzialności Aleksandry, która teraz koncentruje się na działaniach z zakresu planowania i tworzenia treści, komunikacji, social mediów i niestandardowych projektów. 

W związku ze zmianą struktury działu zmienia się także stanowisko Mateusza Kwiatkowskiego, który od teraz pełni rolę content & creative strategy managera. Jego rola łączy odpowiedzialność za dwa niezależne działy agencji – wspomniany już Content & Creative Strategy oraz Brand Marketingu, który koncentruje się na promocji agencji MBridge.

Mateusz Kwiatkowski jest związany z branżą digital marketingu od ponad 10 lat i od samego początku budował swoją karierę w obszarze copywritingu, komunikacji i projektów kreatywnych. Aleksandra Ziemba, która w dziale marketingu własnego pełni rolę marketing specialist, odpowiada za przekrojową strategię promocji brandu w różnych kanałach oraz operacyjnie angażuje się w komunikację agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem