"Nowy dzień" już w sprzedaży

Dzisiaj na rynku pojawiło się pierwsze wydanie nowej gazety Agory "Nowy dzień". Jak gazeta wygląda i jakie są pierwsze oceny?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszy numer nowego dziennika Agory "Nowy dzień" od dzisiejszego ranka jest dostępny w kioskach.  Gazeta będzie wydawana 6 dni w tygodniu w cenie 1 zł. Jedynie w czwartki, kiedy publikowany będzie dodatek telewizyjny, cena nowego dziennika wyniesie 1,50 zł. Już od poniedziałku czytelnicy nowego dziennika mogą wziąć udział w konkursach SMS-owych, w których do wygrania będą m.in. samochody i telewizory.

"Nowy dzień" to gazeta środka i całkowicie autorski projekt Agory.

Dlaczego akurat "Nowy Dzień"? - Bo w tych słowach jest optymistyczny przekaz. Jutro będzie nowy dzień, czyli można spróbować czegoś nowego, zrobić coś od nowa - wyjaśnia Jerzy Wójcik, naczelny nowej gazety.

Nad mającą ok. 30 stron gazetą będzie pracować ponadstuosobowa redakcja.

Do kogo nowy dziennik Agory jest adresowany i czym ma się różnić od "Gazety Wyborczej"?

- Z Gazetą Wyborczą się na pewno ścigać nie będziemy - chcemy się uzupełniać. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dziennik, jakiego na polskim rynku prasy dotychczas nie było. A z badań wychodzi nam, że jest na takowy duże zapotrzebowanie. Nie będziemy tabloidem. Będziemy pierwszą w Polsce popularną gazetą środka. Nie zamierzamy epatować krwią, agresją, obrzydlistwem, golizną i skandalem jak to często robią brukowce. Na pewno jednak będziemy mieć pazur a tam gdzie trzeba pokażemy kły. Będziemy od tabloidów mądrzejsi - nie będziemy obrażać ani straszyć naszych czytelników. Będziemy żywsi i lżejsi od gazet politycznych. No i będziemy nowocześniejsi i ciekawsi od prasy regionalnej. Będziemy bliżsi życia i zwykłego człowieka. Będziemy dostarczać rzetelnej informacji, mocnych wrażeń i trochę humoru. A jako współtwórca kampanii dziennika NOWY DZIEŃ, wierzę w to, że dobrze oddaje ona charakter gazety. Jest pogodna, pełna optymizmu i wiary w lepsze jutro. Ale także nowoczesna i dynamiczna. Mam nadzieję, że będziemy sprawiać, że naszym czytelnikom będzie się bardziej chciało żyć i bardziej chciało chcieć - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl Michał Rutkowski - dyrektor marketingu i promocji dziennika "Nowy Dzień" (zapraszamy do przeczytania całego wywiadu).

      

A jak Państwu podoba się nowy dziennik Agory? Czy gazeta utrzyma się na rynku? Kto straci najwięcej? Zapraszamy do dyskusji.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"