23 sierpnia wraz z rozpoczęciem Lekkoatletycznych Mistrzostw Świata Eurosport zmienił oprawę graficzną. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.plwersja bezpłatna - wysyłany codziennie do 7.00 - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy- informacje o konkursach- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.- Nowe grafiki są przejrzyste dla widzów we wszystkich krajach, ponieważ w sposób uniwersalny nawiązują do oglądanych relacji sportowych dodając dynamizmu kanałowi i samym relacjom - informuje Eurosport.
Eurosport wprowadził zintegrowany system piktogramów mający na bieżącą informować widzów o tym, jaki program jest teraz emitowany, jaka transmisja nastąpi zaraz po nim oraz o najnowszych zmianach godzin innych relacji.

- Specjalne piktogramy przypisane do każdej dyscypliny sportowej. Każda relacja poprzedzana jest animacją odpowiedniego piktogramu i logo Eurosportu. Te same grafiki wykorzystywane są również w czasie przerw reklamowych - czytamy w informacji nadawcy.
Nowa grafika ma również za zadanie umocnienie wizerunku Eurosportu jako dynamicznego i nowatorskiego kanału telewizyjnego. Uwydatnianie wartości Eurosportu jako eksperta, będącego blisko sportowców, kibiców oraz imprez relacjonowanych na żywo.











