Nowy klient Headlines

Kolejna marka firmy VFC powierzyła Headlines Brand & Corporate Communication stałą obsługę media relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Teraz, obok JanSport, firma realizuje działania dla The North Face – odzieży outdorowej, która jako jedyna w swojej dziedzinie łączy nowoczesny designe z niezawodnością w każdej sytuacji.

Ze względu na prezentowane dotąd produkty, w Polsce marka była znana wyłącznie wśród sportowych ekstremistów. Działania Headlines Brand & Corporate Communication mają sprawić, że marką The North Face zainteresują się także osoby, dla których sport nie jest sensem życia, ale sposobem na spędzenie wolnego czasu. The North Face ma bowiem drugie oblicze: szeroką ofertę produktów dla osób, które niekoniecznie uprawiają sport wyczynowo, a cenią przy tym jakość odzieży i sprzętu chcąc modnie wyglądać.

Marka North Face nie jest jedyną z branży modowej, która zdecydowała się na współpracę z Headlines Brand & Corporate Communication. Od marca 2004 firma prowadzi działania dla JanSport. Jest to marka plecaków, które świetnie spełniają swoją rolę zarówno w mieście, jak i podczas weekendowych wypadów w teren. Plecaki JanSport są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami mody, przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii gwarantujących wygodę i funkcjonalność. Plecaki JanSport to idealne rozwiązanie dla współczesnego młodego człowieka – miejskiego nomada, spędzającego większość czasu poza domem.

Headlines Brand & Corporate Communication od lat specjalizuje się w realizacji projektów z dziedziny mody. Firma organizowała pokazy mody, m.in. dla ekskluzywnych marek francuskiej bielizny, DuPont Lycra, a także debiutancki pokaz Dawida Wolińskeigo. Headlines Brand & Corporate Communication zorganizowała także pokaz mody dla firmy Janssen Cilag – producenta plastrów antykoncepcyjnych Evra - z udziałem czołówki polskich projektantów: Gosi Baczyńskiej, Dawida Wolińskiego i Macieja Zienia. Headlines Brand & Corporate Communication wprowadzała również na polski rynek marki: Celio, Wonderbra, InWear i Matinique, współpracowała także z Jackpot&Cottonfield.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"