Nowy konsultant w Mmd Polska

Do działu Nowych Technologii Mmd Polska dołączył Bartosz Skwiercz.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Objął funkcję Account Managera odpowiedzialnego za obsługę firmy IBM. 

Skwiercz wcześniej pracował w Alert Media Communications, gdzie jako Account Manager był odpowiedzialny za obsługę Coca-Cola Poland Services oraz realizację kilku projektów dla Grupy Goodyear w Polsce i Deutsche Bank Polska. Wcześniej zdobywał doświadczenie m.in. w Spin Communications i Feedback/Hill&Knowlton.

Obecnie portfolio działu Nowych Technologii Mmd Polska, którym kieruje Jolanta Słowińska, obejmuje takich klientów jak: IBM, OKI Printing Solutions, Mozzilla, Google oraz General Electric.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu