Mikołaj Stefański na nowo utworzonym stanowisku executive creative directora pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2. Będzie współpracował z Mają Sokół, creative director oraz Michaliną Przestrzelską, associate creative director.
Mikołaj Stefański ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży agencyjnej. Zdobywał je m.in. w: VML, Grey Group, FCB Warsaw, Change Serviceplan i DDB Warszawa.
W VML pracował od 2019 roku, ostatnio na stanowisku creative director, zarządzając kilkunastoosobową grupą składającą się na 4 teamy kreatywne, pracujące dla klientów regionalnych i lokalnych, w tym m.in. adidas, Kompania Piwowarska (Lech), PepsiCo czy BNP Paribas.
Jest laureatem wielu nagród na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych. Zdobył m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes za kampanię "Smart Bell" dla Axa, Brązowe Effie za Star Wars Elections Campaign dla AXN, Brąz w prestiżowym nowojorskim konkursie The One Show, jak również był nagradzany w konkursach Eurobest, Golden Drum i KTR.

- Po akwizycji K2, wiedzieliśmy że potrzebujemy dyrektora kreatywnego, który wydobędzie cały potencjał organizacji. Szukaliśmy osoby już doświadczonej, ale jednocześnie mocno patrzącej w przyszłość i gotowej na duże wyzwania. Mikołaj ma to wszystko! - komentuje Michał Ryszkiewicz, managing partner Altavia Kamikaze + K2.











