Rozpoczęta właśnie kampania Peugeota 207reklamuje model tego samochodu po liftingu. Przekaz pod hasłem"Nadjeżdża młodość" sugestywnie pokazuje zwrotność i energię tegoauta oraz jego młodzieńczy charakter. Akcja wykorzystuje wizerunekkierowcy rajdowego Tomsza Kuchara, który w niestandardowym mailinguwysłanym do wybranych klientów Peugeot radzi, jak testować tensamochód i na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagępodczas jazdy próbnej.Działania ATL obejmują telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanałytematyczne), prasę oraz radio. Kreację miesięcznej kampanii -opartą częściowo na globalnym przekazie - przygotowała agencjareklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i BTL ruszyła kampania reklamująca nowyPeugeot 207. Akcja pod hasłem "Nadjeżdża młodość" podkreślazwrotność tego samochodu.












