Celem zmian jest rozwój społeczności internetowej użytkownikówPlay oraz ułatwienie dostępu do informacji o usługachoperatora.
Główny nacisk w projektowaniu nowego portalu położony został nałatwość docierania do informacji i najczęściej wykorzystywanychprzez użytkowników funkcji oraz na ułatwienie i ujednolicenienawigacji w serwisie.
Przy projektowaniu serwisu skupiono się także na aspekciezwiązanym z tzw. samoobsługą klienta. Wykorzystane zostałynarzędzia interaktywne umożliwiające wybór oferty najbardziejdostosowanej do potrzeb nabywcy np. porównywarka modeliaparatów.
Za zmianę grafiki, opracowanie ulepszonej nawigacji orazwsparcie w zakresie stworzenia nowej struktury portalu www.playmobile.pl odpowiedzialnabyła agencja interaktywna K2 z którą Play współpracuje od początku2006 roku.
Play to pierwszy operator komórkowy w Polsce. Sieć działakomercyjnie od 16 marca 2007, świadczy usługi dla ponad 300.000użytkowników według stanu na dzień 9 sierpnia 2007 r.












