Nowy Prezes IAA

Zarząd IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy) wyłoniło ze swego grona nowego prezesa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Został nim Paweł Kowalewski - na co dzień prezes i dyrektor kreatywny warszawskiej Agencji Reklamowej Communication Unlimited. W IAA Paweł Kowalewski pełnił dotąd rolę wiceprezesa, ale wobec rezygnacji Neila Selby'ego, który z powodów rodzinnych zadecydował o przerwaniu swojej dotychczasowej działalności w Polsce, przejmuje prowadzenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

"Chciałbym, aby IAA w Polsce było platformą wymiany informacji, myśli i doświadczeń w dziedzinie komunikacji marketingowej. Żeby nadal prowadziło programy edukacji społecznej w zakresie nowoczesnych form komunikacji rynkowej służących zmianie wizerunku środowiska związanego z szeroko pojętym marketingiem. To najważniejsze cele jakie stawiam przed sobą i bez wątpienia poważne wyzwanie." - mówi Paweł Kowalewski

Działalność Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, w ostatnich latach osiągnęła bardzo wiele. Wśród nich na pewno warto wymienić Program "Marketing dla Przyszłości" , rozpoczęty w skali ogólnopolskiej w styczniu 2003 r. kampanią "Pij mleko, będziesz wielki". Program "Marketing dla przyszłości" realizowany będzie przez IAA w Polsce w następujących obszarach: ochrona zdrowia i profilaktyka, ochrona środowiska, edukacja - języki obce i nowe technologie, lokalna przedsiębiorczość.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) zostało założone w 1938 r. w Nowym Jorku. Obecnie ma niemal sto oddziałów na całym świecie. Oddziały IAA w poszczególnych państwach tworzą własne programy, promując odpowiedzialność reklamy i broniąc swobody komunikacji marketingowej. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce powstało w 1993 roku. Jest organizacją zrzeszającą twórców reklam, reklamodawców i media. Promuje pozytywny stosunek polskiego społeczeństwa do reklamy, jako nieodzownego czynnika nowoczesnej gospodarki, wspierającego rozwój wolnego rynku i wolnych mediów.

Paweł Kowalewski założyciel, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited. Absolwent ASP, Wydziału Malarstwa w pracowni prof. Stefana Gierowskiego. Pod koniec studiów, w 1982 roku założył wraz z Ryszardem Wodniakiem grupę GRUPPA, która stała się jednym z najważniejszych ugrupowań artystycznych w Polsce lat osiemdziesiątych XX wieku. W 1985 rozpoczął pracę na warszawskiej ASP, gdzie wykłada do dzisiaj. W latach 1983 -1988 wydawał wraz z przyjaciółmi z GRUPPY nielegalne pismo "Oj dobrze już", w którym to artyści publikowali swoje teksty. W 1989 założył agencje reklamowa Communication Unlimited do dzisiaj znajdująca się w pierwszej dziesiątce największych polskich agencji reklamowych. W 1989 został członkiem komitetu wyborczego przy Lechu Wałęsie, a w rok później doradcą ministra kultury III Rzeczpospolitej. Jednak polityka nigdy nie stała się jego żywiołem. Do dziś uprawia malarstwo niedzielne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele