Nowy produkt Clear Channel Poland

Od marca 2005 roku w sprzedaży pojawia się nowy produkt outdoorowy - sieć dedykowana młodzieży - City Young

masz
masz
Udostępnij artykuł:

City Young to 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland wyselekcjonowanych w oparciu o czytelne kryteria, w 8 głównych aglomeracjach Polski. Sieć przeznaczona jest do reklamy produktów i usług skierowanych do młodych w wieku 15-24 lata.

- Analizując rynek i potrzeby reklamodawców dostrzegliśmy potrzebę stworzenia produktu, który będzie gwarantował masowe dotarcie z przekazem reklamowym do określonej grupy docelowej. Sieć City Young to pierwszy etap wprowadzania na rodzimym rynku outdoorowym standardów istniejących na dojrzałych rynkach zachodnich m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Holandii, Francji, a nawet Australii. W tych krajach sieci reklamowe skierowane do konkretnych grup docelowych funkcjonują już od wielu lat. - wyjaśnia Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Sieć dedykowana młodzieży City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight Clear Channel Poland w największych miastach Polski. Sieć City Young została zbudowała przez firmę marketingu precyzyjnego Acxiom Polska. Acxiom Polska z całej bazy citylightów Clear Channel Poland wybrał tylko te lokalizacje, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi. Do analizy posłużyły obiektywne, niezależne źródła danych:1. Acxiom Polska: Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług 2. GUS: Bank Danych Regionalnych, Dane operacyjne, Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań3. MSWiA: liczba ludności, mieszkań, płeć i struktura wiekowa4. Polskie Książki Telefoniczne: bazy punktowe5. GIS: plany cyfrowe miast wraz ze szczegółową siecią dróg.

Do sieci City Young włączone zostały wyłącznie citylighty spełniające co najmniej jedno          z dwóch kluczowych kryteriów:1. bliskie sąsiedztwo tzw. generatorów ruchu grupy docelowej czyli miejsc                  i obiektów charakterystycznych dla stylu życia młodzieży i często przez nich odwiedzanych. W sieci City Young znalazły się więc wyłącznie powierzchnie reklamowe zlokalizowane w promieniu maksymalnie 150m od takich obiektów jak: szkoły gimnazjalne / średnie / wyższe; internaty / akademiki; kina; puby / kluby; kawiarnie;  centra rozrywkowe. 2. ponadprzeciętna koncentracja gospodarstw domowych z dziećmi w wieku          15-24 lata o łącznych, miesięcznych dochodach netto powyżej 2 200 PLN.

- Realizacja tego projektu wymagała zintegrowania informacji pochodzących                     z różnych źródeł i zastosowania rzetelnych narzędzi analitycznych - wyjaśnia Mariusz Pawłowski, szef działu analiz nadzorujący ze strony Acxiom prace nad projektem. - Powstała w efekcie sieć City Young zapewni dotarcie                                       z komunikacją do wybranych adresatów, młodych odbiorców w wieku 14-25 lat.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele