Od października w monitoringu są gazetki 28 sklepów sieciowych. Dostępne dane zawierają m.in. nazwę producenta, marki, produktu, kategoryzację branżową, nazwę sklepu, powierzchnię reklamową (w odniesieniu do całej strony gazetki) oraz wartość reklamową ekspozycji (według metodologii własnej HBK). TOP10 producentów prezentowanych w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci ogólnobranżowych w październiku przedstawia się następująco: Łączna powierzchniaWartość reklamowaUNILEVER BESTFOODS12,951 124 319,69 złPROCTER&GAMBLE10,39916 236,99 złNESTLE8,62744 338,13 złHENKEL7,84711 029,32 złTESCO (marki własne)5,49474 720,00 złALBERT (marki własne)5446 400,00 złGEANT (marki własne)4360 000,00 złDANONE4,08352 184,08 złPHILIPS3,86337 009,51 złMASTER FOODS3,48302 532,73 zł
(Łączna powierzchnia - łączna ilość stron w monitorowanych gazetkach)












