Nowy produkt reklamowy w ofercie Grupy Eurozet

Z początkiem grudnia br. Grupa Eurozet wprowadziła nowy produkt reklamowy typu digital audio o nazwie One Audio. To forma zakupu reklamy audio, umożliwiająca emisję spotów reklamowych kierowanych do słuchaczy radia w streamie online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy produkt reklamowy w ofercie Grupy Eurozet

Oferowany produkt ma być elastycznym rozwiązaniem, które pozwoli skutecznie docierać do szerokiej grupy odbiorców w cyfrowym świecie audio w sposób spójny i kompleksowy.

- Jako Grupa Eurozet, jedna z największych wydawców audio w Polsce, dążymy do osiągnięcia synergii między różnymi kanałami, urządzeniami i formatami, by zapewnić jak najlepsze doświadczenie zarówno użytkownikom, jak i reklamodawcom. One Audio to platforma, która odpowiada na najnowsze potrzeby marek i trendy rynkowe. W naszej ofercie posiadamy streamy z pełnym adreplacementem, dzięki czemu zapewniamy szeroki zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem. Emitujemy reklamy nie tylko w naszych serwisach z odtwarzaczem radiowym, ale również na zewnętrznych platformach, takich jak Open FM - mówi Maciej Moszczyński dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Platforma One Audio korzysta ze sprawdzonych rozwiązań dostarczanych przez firmę Triton Digital, będącą częścią koncernu iHeartMedia.

- Rozwój cyfrowego audio jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Eurozet. Po wielu miesiącach testów i przygotowań wspólnie z firmą Triton Digital wypracowaliśmy produkt dla reklamodawców o najwyższej jakości i bardzo zaawansowany technologicznie. Jednocześnie mocno poszerzyliśmy zasięg audio i ofertę programową skrojoną do najszerszej grupy odbiorców. Cieszymy się, że możemy wspólnie z naszym partnerem rozwijać rynek audio w Polsce, który dynamicznie rośnie. Już 63 proc. Polaków w wieku 15-75 lat, deklaruje słuchanie radia, muzyki lub podcastów w internecie, to ponad 18,5 mln odbiorców cyfrowego audio - dodaje Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online w Grupie Eurozet.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek