Nowy program Anny Popek przegrywa z konkurencją

Nowy program Anny Popek - „Strefa gwiazd”, emitowany w niedzielne poranki w TVP 2, ogląda średnio 793 tys. widzów. To mniej niż w tym paśmie mają konkurencyjne stacje.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Po pięciu odcinkach nowy program Anny Popek "Strefa gwiazd" ma 10,68 proc. udziału w grupie 4+ (przed rokiem TVP 2 miała w tym paśmie 15,23 proc. udziału w rynku) oraz 9,72 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie dla portalu Wirtualnemedia.pl.  

TVP 2 w trakcie emisji „Strefy gwiazd” przegrywa z konkurencją. Na pierwszym znalazła się Telewizja Polsat z 1,17 mln widzów i 16,1 proc. udziału w rynku a tuż za nią TVN i TVP 1. 

Nową propozycję programową TVP 2 oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45 roku życia oraz mieszkańcy wsi. 

„Strefa gwiazd” to podsumowanie wydarzeń tygodnia z życia gwiazd, mody oraz imprez. Magazyn prowadzony przez Annę Popek jest obecny na antenie od 10 października br. (emisja w niedziele o 9.05).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"