Nowy team kreatywny w Paralotnej

Agencja Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do agencji dołączyli Piotr Matecki - poprzednio copywriter agencji Martis, pracujący dla marek Microsoft, Renault, Gerber, Monsanto, Arysta Lifescience (nominowana do nagrody Effie i wyróżniana na krajowych i zagranicznych festiwalach kampania dla marki Apacz) oraz Marcin Grzegorzewski - art director związany dotychczas z agencją Brand Support, pracujący dla marek Coty, Statoil, Danone, Diageo, Unilever.

Nowy team zajmie się obsługą stałych klientów Paralotnej - Orange, Winiary oraz wsparciem w przetargach i w dalszym, konsekwentnym kreowaniu pozycji firmy jako jednej z najbardziej twórczych agencji reklamowych na rynku - powiedział  Michał Holewiusz z agencji Paralotna.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu