Nowy wizerunek Monini reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa oliwy z oliwek Monini. Akcję wspólnie z firmą Monini Polska przygotowała agencja LoboSystem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania oliwy z oliwek Monini oprócz wzmocnienia wizerunku tej marki i jej sprzedaży ma na celu prezentację nowej ciemnozielonej butelki i etykiety produktów Monini. - Na nowej butelce oddaliśmy dekoracyjne tłoczenie w postaci naszej historycznej gałązki oliwnej, która poprzez wplecenie nazwy Monini symbolizuje wartości marki - opisuje Joanna Świątek, brand & trade marketing manager w Monini Polska. - Zamysł, jaki towarzyszył tej zmianie wizerunku, to unowocześnienie i odświeżenie dotychczasowego logotypu, przy zachowaniu tych elementów, które od zawsze stanowiły o jego charakterze - dodaje.

Kampania reklamowa - rozpoczęta 16 sierpnia, a zaplanowana do końca września - jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Kuchnia+, informacyjno-rozrywkowe kanały tematyczne) oraz internecie (działania w mediach społecznościowych i na blogach kulinarnych). Za realizację aktywności w internecie odpowiada agencja LoboSystem.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"