„Nowy wymiar odchudzania” w kampanii DietaLight (wideo)

W internecie i prasie rusza kampania reklamowa wspierających odchudzanie preparatów DietaLight. Akcję - opartą na historiach trzech kobiet - przygotowała agencja Streetcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania DietaLight, niskokalorycznych produktów pomagających w odchudzaniu, wspiera wprowadzenie ich do sprzedaży w Polsce przez firmę Axellus. W akcji o tych produktach opowiadają trzy kobiety, które zdecydowały się testować je przez kilka tygodni w celu zniwelowania nadwagi. Oprócz zdjęć obrazujących rezultaty kuracji reklamy zawierają opis całego procesu oraz relacje poszczególnych uczestniczek. Ma to wzmocnić wiarygodność przekazu.

 

Akcja - prowadzona pod hasłem „Nowy wymiar odchudzania” - obejmuje działania w internecie (przede wszystkim serwis dietalight.pl) oraz reklamy prasowe. Kobiety występujące w kampanii wybrała spośród swoich współpracowniczek agencja Streetcom, która również przygotowała layouty i filmiki z ich udziałem.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela