NuOrder i VMG będą promować polskie pomidory

Konsorcjum agencji NuOrder i VMG zajmie się trzyletnią kampanią promującą pomidory w Polsce i Niemczech. Budżet akcji wynosi 3 mln euro.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferta złożona przez NuOrder i VMG wygrała przetarg Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami. Liczby i nazw pozostałych uczestników tego postępowania nie ujawniono.

Zwycięskie agencje zajmą się opracowaniem nazwy programu promocyjnego, jego identyfikacji wizualnej i pełnej strategii, a także opracowaniem działań informacyjno-promocyjnych i ich szczegółowym harmonogramem.

Kampania ma trwać trzy lata, a jej budżet to 3 mln euro netto. Ruszy najwcześniej w lutym 2016 roku. 80 proc. tego budżetu zostanie przeznaczone na działania na rynku polskim, pozostałe 20 proc. - na niemieckim.

W Polsce akcja będzie obejmować przede wszystkim emisję spotu w telewizji, działania w prasie i w internecie, promocje w punktach sprzedaży, eventy oraz osobny serwis internetowy. W Niemczech ma odbywać się poprzez udział w targach i działania okołotargowe (eventy, materiały promocyjne itp.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele