Projekt „Kultura na widoku” kształtuje poczucie odpowiedzialności za kulturę, a także tworzy i wzmacnia dobry obyczaj korzystania z legalnych źródeł w sieci i poza nią. Oferowanie muzyki w zaskakujący i ciekawy sposób pomaga artystom dotrzeć do nowych fanów. „NuPlays.pl powstał po to, by pomagać artystom zarabiać na ich twórczości. Kampania „Kultura na widoku” jest dobrym przykładem jak dziś trzeba myśleć o sprzedaży muzyki. Nie wystarczy nagrać dobrą płytę, ale trzeba też pomyśleć o tym jak dotrzeć do fanów i w jaki sposób zaoferować im swoją twórczość”– mówi Paweł Soproniuk, szef NuPlays.pl
Legalna kultura na spacerze
Ze specjalnych regałów ustawionych w przestrzeni publicznej polskich miast, będzie można pobrać zdigitalizowane książki, filmy, gry i utwory muzyczne. Wszystkie tytuły są w formie cyfrowej, dzięki czemu można je pobrać poprzez kody QR i skrócone linki URL umieszczone przy każdym tytule. W ofercie NuPlays widocznej na regałach Kultury na Widoku dostępne są trzy pełne albumy znakomitych twórców w formacie MP3 w specjalnych, obniżonych cenach:

- TEDE: „Kurt Rolson” – 12,99 PLN
- Dominik Wania Trio: „Ravel” – 14,99 PLN
- Kult: „Prosto” – 14,99 PLN
Oprócz plików MP3 dostępne są również płyty CD oraz gadżety wybranych artystów.
NuPlays – jak wygląda współpraca
NuPlays.pl to platforma internetowa łącząca twórców i odbiorców muzyki. Internetowy serwis stanowiący połączenie internetowego sklepu z MP3 i platformy sprzedażowej dla artystów i wytwórni. Z oferty korzysta już blisko 1800 muzyków, z czego blisko 300 z nich oferuje fanom pliki oraz gadżety: płyty, koszulki, streamingi koncertów i inne. Serwis, dzięki usłudze „NuPlays On Demand” umożliwia także artystom tworzenie kolekcjonerskich koszulek bez potrzeby inwestowania w ich produkcję.

dostarczył
infoWire.pl











