Nutridrink promowany jako „polecany przez troskliwych opiekunów”

W internecie trwa kampania reklamowa Nutridrinka produkowanego przez Nutricia Advanced Medical Nutrition Polska (Grupy Danone). Akcję pod hasłem „Nutridrink polecany przez troskliwych opiekunów” przygotowała i realizuje firma ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Nutridrink polecany przez troskliwych opiekunów” ma na celu wzrost świadomości i sprzedaży tej marki. Pośrednio akcja ma zbudować świadomość nowej kategorii rynkowej - żywności medycznej.

grafika

Kampania jest prowadzona w internecie, obejmując portale horyzontalne (gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, wp.pl), strony kobiece oraz strony o tematyce medycznej i zdrowotnej. W akcji wykorzystywane są displaye, mailingi i działania niestandardowe.   

grafika

Za przygotowanie i realizację całej kampanii - zaplanowanej do końca br. - odpowiada agencja ACR. Zajęła się ona stworzeniem i wdrożeniem strategii, zaprojektowaniem kreacji i dedykowanej strony oraz opracowaniem i realizacją media planu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela