O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

Magazyny kolorowe zarobiły w maju 2009 roku 211 mln zł wobec 263mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Wprost" - wynika z raportuWirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Wprost" (AWR Wprost) zanotował w maju 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 8,9 mln zł (mniejo 0,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy ExpertMonitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Newsweek Polska"(Axel Springer Polska) - 8,3 mln zł (3,3 mln zł mniej niżw maju 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 7,3mln zł.

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w maju 2009 roku 211 mlnzł wobec 263 mln zł w 2008 r.

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów