O2 wzmacnia redakcję, stawia na nowych autorów i treści wideo

Od kwietnia o2 kierowane jest przez Pawła Jaskulskiego, który objął stanowisko redaktora naczelnego serwisu. Jaskulski, związany dotąd m.in. z Radiem Olsztyn i Orange Polska, ma wieloletnie doświadczenie dziennikarskie, pracował też m.in. jako kierownik planu, scenarzysta, producent, a także szef zespołu produkcji wideo Orange Warsaw Festival. W Grupie Wirtualna Polska odpowiadał będzie za politykę wydawniczą o2, rozwój produktu oraz zarządzanie zespołem redakcyjnym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Naczelną zasadą o2 jest infotainment. Od początku stawiamy na zachowanie proporcji między tym, co ważne, ale pokazane w skondensowanej, zdynamizowanej formie, a dawką solidnej rozrywki. By zaspokoić potrzeby współczesnego internauty wykorzystujemy w o2 telewizję oraz radio, grafiki, infografiki, gify, quizy i atrakcyjne treści z social mediów. Systematycznie wzbogacamy też serwis o jakościowe materiały redakcyjne, w tym wideo, stąd decyzja o wyborze Pawła na stanowisko redaktora naczelnego – mówi Edyta Sidwa, dyrektor produktu rozrywka i serwisów gwiazdorskich w Grupie Wirtualna Polska.

Nowoczesne o2 to dynamiczna aplikacja desktopowa, auto-odświeżalna, z unikalnymi rozwiązaniami dostępnymi już z poziomu głównej strony (single-page-up). O2 wyróżnia nie tylko warstwa wizualna, ale przede wszystkim nowoczesny sposób doboru i prezentowania treści, związany ze zmieniającym się sposobem konsumpcji mediów.

- Serwis kierowany jest do millenialsów i młodych duchem, supermobilnych, aktywnych w social mediach, których nie przekonuje tradycyjny portal informacyjny. Rozwijając więc o2 o autorskie formaty wideo czy jakościowy kontent, decydujemy się na współpracę z nietuzinkowymi autorami, jak dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska czy Karol Paciorek, współautor kanału Lekko Stronniczy – podkreśla Paweł Jaskulski.

Karolina Korwin-Piotrowska została felietonistką o2, Karol Paciorek poprowadzi zaś tutaj codzienny autorski program wideo, #wieczornyPaciorek (poniedziałek-piątek, godz. 18:00). To pierwsza z planowanych własnych audycji o2.

W ramach projektów wideo redakcja współpracuje m.in. z agencją Lifetube, publikując w serwisie materiały produkowane przez twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej agencji, m.in. Łukasza Jakóbiak, AdBustera, Polimaty, czy Tomasza Kammela.

Sam produkt o2 został wzmocniony o dedykowaną aplikację mobilną, dostępną w dwóch wersjach, dla urządzeń z systemami operacyjnymi Android i iOS.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu